Presentatie & Styling 2021
Presentatie en styling 2021
De nieuwe winkel van drogisterijketen DA in Delft is volledig ingericht op gezondheidsdoelen. De nieuwe winkel is ingedeeld in vijf domeinen waaronder Dagelijkse rituelen, Genieten & verwennen en Mentaal fit. Je kunt er je cholesterol meten, een vitaminetest doen of je huid laten testen.
Inhakers in de reclame: humor + actualiteit = succesvol. Of niet? Merken haken regelmatig op platforms in op actuele gebeurtenissen, zoals de Amerikaanse verkiezingsuitslag, het vuurwerkverbod of de finale van de Voice of Holland. Recent onderzoek laat zien wat de effecten van inhaken op actuele gebeurtenissen zijn op het viraal gaan van social-mediaposts en de waarde van de organisatie.
FashionUnited zet enkele nieuwe winkelconcepten op een rij van het afgelopen jaar voor een dosis inspiratie. 5 Nieuwe winkelconcepten van het tweede halfjaar van 2020
Waarom heeft Volkswagen een nieuw logo? Hoe de opkomst van de digitale wereld effect heeft op de vormgeving van merken. Er zijn trends, denk bijvoorbeeld aan 'vereenvoudiging', 'responsive branding' en 'digital-proof beeldmateriaal'.